Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A CASE STUDY OF ELEMENTARY BEGINNING MATHEMATICS TEACHERS’ EFFICACY DEVELOPMENT
Chang, Yu-Liang (Aldy)
2009
8
2
p. 271-297
artikel
2
CLASSROOM EXPERIENCES WITH NEW CURRICULUM MATERIALS DURING THE IMPLEMENTATION OF PERFORMANCE STANDARDS IN MATHEMATICS: A CASE STUDY OF TEACHERS COPING WITH CHANGE
Obara, Samuel
2009
8
2
p. 349-372
artikel
3
CRITICAL FEATURES OF VISUALIZATIONS OF TRANSPORT THROUGH THE CELL MEMBRANE—AN EMPIRICAL STUDY OF UPPER SECONDARY AND TERTIARY STUDENTS’ MEANING-MAKING OF A STILL IMAGE AND AN ANIMATION
Rundgren, Carl-Johan
2009
8
2
p. 223-246
artikel
4
DEVELOPING ELEMENTARY TEACHERS’ UNDERSTANDING OF THE DISCOURSE STRUCTURE OF INQUIRY-BASED SCIENCE CLASSROOMS
Oliveira, Alandeom W.
2009
8
2
p. 247-269
artikel
5
INVESTIGATING A POSSIBLE GAP BETWEEN STUDENTS’ EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS: THE CASE OF A PRE-ENTRY SCIENCE PROGRAM
Moru, Eunice Kolitsoe
2009
8
2
p. 323-348
artikel
6
PIAGETIAN COGNITIVE LEVEL AND THE TENDENCY TO USE INTUITIVE RULES WHEN SOLVING COMPARISON TASKS
Babai, Reuven
2009
8
2
p. 203-221
artikel
7
THE DESIGN AND VALIDATION OF EQUIP: AN INSTRUMENT TO ASSESS INQUIRY-BASED INSTRUCTION
Marshall, Jeff C.
2009
8
2
p. 299-321
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland