Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Characterization of Van Hiele’s Level 5 of Geometric Reasoning Using the Delphi Methodology Arnal-Bailera, Alberto

22 3 p. 537-560
artikel
2 A Cooperative Model of Development and Validation of a Curriculum-Based Scientific Competence Test Lin, Shu-Fen

22 3 p. 491-514
artikel
3 Bring a Research-Informed Product into Classrooms Through Lesson Study from the Perspective of Boundary Crossing Huang, Xingfeng

22 3 p. 679-701
artikel
4 Estimating the Competence of Preservice Primary Teachers to Use Inquiry and Their Willingness to Apply It in the Classroom Delgado-Iglesias, Jaime

22 3 p. 469-490
artikel
5 Exploration of the Truth Values of Conditionals Set Up in Everyday Context and in Open Sentences Lee, Kyung-Jin

22 3 p. 657-678
artikel
6 Influences of a Virtual Manipulatives Context on Argumentation About Integers Vallejo-Vargas, Estela A.

22 3 p. 585-608
artikel
7 Learning of Mathematics: A Metacognitive Experiences Perspective Tay, Lee Yong

22 3 p. 561-583
artikel
8 Paths of Justification in Israeli 7th Grade Mathematics Textbooks Even, Ruhama

22 3 p. 609-631
artikel
9 Tracing System Thinking Skills in Science Curricula: A Case Study from Turkey Karaarslan Semiz, Güliz

22 3 p. 515-536
artikel
10 Using Storytelling to Develop Fraction Concepts with Culturally and Linguistically Diverse Learners Sum, Emily S. W.

22 3 p. 633-655
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland