Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Framework for Implementing an Engineering-Focused STEM Curriculum Fan, Szu-Chun

19 8 p. 1523-1541
artikel
2 A Tool for Comparing Mathematics Tasks from Paper-Based and Digital Environments Lemmo, Alice

19 8 p. 1655-1675
artikel
3 Expressing the Voice of the Textbook—Insights Gained from Tagging Didactic Metadata Olsher, Shai

19 8 p. 1635-1653
artikel
4 Investigating Preservice Teachers’ Science Teaching Self-Efficacy: an Analysis of Reflective Practices Menon, Deepika

19 8 p. 1587-1607
artikel
5 Methodological? Or Dialectical?: Reflections of Scientific Inquiry in Biology Textbooks Dogan, Ozgur Kivilcan

19 8 p. 1563-1585
artikel
6 Prospective and In-Service Mathematics Teachers’ Attention to a Rich Mathematics Task While Planning its Implementation in the Classroom Ayalon, Michal

19 8 p. 1695-1716
artikel
7 Research Status of Mathematical Problem Posing in Mathematics Education Journals Lee, Shin-Yi

19 8 p. 1677-1693
artikel
8 Teaching Science Through Home and Second Languages as the Medium of Instruction: a Comparative Analysis of Junior Secondary Science Classrooms in Hong Kong Fung, Dennis

19 8 p. 1609-1634
artikel
9 The Properties of Powers: Didactic Contract and Gender Gap Ferretti, Federica

19 8 p. 1717-1735
artikel
10 The Use of Analogies in Science Communication: Effectiveness of an Activity in Initial Primary Science Teacher Education García-Carmona, Antonio

19 8 p. 1543-1561
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland