Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An Examination of Credit Recovery Students’ Use of Computer-Based Scaffolding in a Problem-Based, Scientific Inquiry Unit Belland, Brian R.
2018
17 2 p. 273-293
artikel
2 Concretisations: a Support for Teachers to Carry Out Instructional Innovations in the Mathematics Classroom Leong, Yew Hoong
2017
17 2 p. 365-384
artikel
3 Is Formal Language Proficiency in the Home Language Required to Profit from a Bilingual Teaching Intervention in Mathematics? A Mixed Methods Study on Fostering Multilingual Students’ Conceptual Understanding Schüler-Meyer, Alexander
2017
17 2 p. 317-339
artikel
4 Learning Science Through Enacted Astronomy Rollinde, E.
2017
17 2 p. 237-252
artikel
5 Mathematical Competency Demands of Assessment Items: a Search for Empirical Evidence Pettersen, Andreas
2017
17 2 p. 405-425
artikel
6 Reading Mathematics Text: a Study of Two Empirical Readings Berger, Margot
2017
17 2 p. 385-404
artikel
7 Secondary Students’ Understanding of Ecosystems: a Learning Progression Approach Jin, Hui
2017
17 2 p. 217-235
artikel
8 Strong Discipline Knowledge Cuts Both Ways for Novice Mathematics and Science Teachers Hallman-Thrasher, Allyson
2017
17 2 p. 253-272
artikel
9 Teacher Learning Opportunities Provided by Implementing Formative Assessment Lessons: Becoming Responsive to Student Mathematical Thinking Kim, Hee-jeong
2017
17 2 p. 341-363
artikel
10 The Impact of Using Coherent Curriculum on Students’ Understanding of Core Ideas in Chemistry Shin, Namsoo
2017
17 2 p. 295-315
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland