Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Argumentation in a Socioscientific Context and its Influence on Fundamental and Derived Science Literacies Chin, Chi-Chin
2014
14 4 p. 603-617
artikel
2 Development of Arithmetical Thinking: Evaluation of Subject Matter Knowledge of Pre-Service Teachers in Order to Design the Appropriate Course Guberman, Raisa
2014
14 4 p. 739-755
artikel
3 Does Higher Education Improve Student Scientific Reasoning Skills? Ding, Lin
2014
14 4 p. 619-634
artikel
4 Fostering Scientific Literacy and Critical Thinking in Elementary Science Education Vieira, Rui Marques
2014
14 4 p. 659-680
artikel
5 Hierarchical Levels of Abilities that Constitute Fraction Understanding at Elementary School Nicolaou, Aristoklis A.
2014
14 4 p. 757-776
artikel
6 In Pursuit of a Connected Way of Knowing: The Case of One Mathematics Teacher Agudelo-Valderrama, Cecilia
2014
14 4 p. 719-737
artikel
7 Prospective Teachers’ Conceptions of Proof Comprehension: Revisiting a Proof of the Pythagorean Theorem Zazkis, Dov
2014
14 4 p. 777-803
artikel
8 Structuring Cooperative Learning for Motivation and Conceptual Change in the Concepts of Mixtures Belge Can, Hatice
2014
14 4 p. 635-657
artikel
9 Students’ Use of “Look Back” Strategies in Multiple Solution Methods Lee, Shin-Yi
2015
14 4 p. 701-717
artikel
10 The Nature of Argumentation in School Mathematics and Physics Texts: The Case of Periodicity Triantafillou, Chrissavgi
2015
14 4 p. 681-699
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland