Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Can Technology Help Us Make the Mathematics CurriculumIntellectually Stimulating and Socially Responsible?
Judah L. Schwartz
1999
4
2
p. 99-119
21 p.
artikel
2
Editorial
Michal Yerushalmy
1999
4
2
p. 95-98
4 p.
artikel
3
Establishing Computers as an Optional ProblemSolving Tool in a Nontechnological Mathematics Context
Sharon Dugdale
1999
4
2
p. 151-167
17 p.
artikel
4
Flying in a floating (point) world
Shay Gueron
1999
4
2
p. 225-234
10 p.
artikel
5
Making Exploration Visible:On Software Design and School Algebra Curriculum
Michal Yerushalmy
1999
4
2
p. 169-189
21 p.
artikel
6
On teachers mathematical knowledge and studentexploration:A personal story about teaching a technologicallysupported approach to school algebra
Daniel Chazan
1999
4
2
p. 121-149
29 p.
artikel
7
Principles, Art, and CraftIn Curriculum Design: The Case of Connected Geometry
E. Paul Goldenberg
1999
4
2
p. 191-224
34 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland