Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An Ode to Imre Lakatos: Quasi-Thought Experiments to Bridge the Ideal and Actual Mathematics Classrooms Sriraman, Bharath

37 1-2 p. 151-178
artikel
2 An Ode to Imre Lakatos: Quasi-Thought Experiments to Bridge the Ideal and Actual Mathematics Classrooms Sriraman, Bharath
2006
37 1-2 p. 151-178
artikel
3 A Theoretical Framework for Contextual Science Teaching Klassen, Stephen
2006
37 1-2 p. 31-62
artikel
4 Beyond the Textbook: Reaching Out to the Context and to History Winchester, Ian
2006
37 1-2 p. 1-2
artikel
5 Facilitating Chemistry Teachers’ Understanding of Alternative Interpretations of Conceptual Change Niaz, Mansoor

37 1-2 p. 129-150
artikel
6 Facilitating Chemistry Teachers’ Understanding of Alternative Interpretations of Conceptual Change Niaz, Mansoor
2006
37 1-2 p. 129-150
artikel
7 Introduction: Context and Thought Experiments in Science Learning Klassen, Stephen
2006
37 1-2 p. 3-5
artikel
8 Large Context Problems and Their Applications to Education: Some Contemporary Examples Winchester, Ian
2006
37 1-2 p. 7-17
artikel
9 The Context of Thought Experiments in Physics Learning Reiner, Miriam
2006
37 1-2 p. 97-113
artikel
10 The Context of Thought Experiments in Physics Learning Reiner, Miriam

37 1-2 p. 97-113
artikel
11 The Large Context Problem (LCP) Approach Stinner, Arthur
2006
37 1-2 p. 19-30
artikel
12 The Promise and Perils of Thought Experiments Brown, James Robert
2006
37 1-2 p. 63-75
artikel
13 The Science Thought Experiment: How Might it be Used Profitably in the Classroom? Klassen, Stephen
2006
37 1-2 p. 77-96
artikel
14 The Science Thought Experiment: How Might it be Used Profitably in the Classroom? Klassen, Stephen

37 1-2 p. 77-96
artikel
15 What History Can Teach Us About Science: Theory and Experiment, Data and Evidence Levere, Trevor H.
2006
37 1-2 p. 115-128
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland