Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Comparing the effectiveness of multiple text reading and rereading on knowledge retention and metacognitive accuracy Seban, Peter

53 3 p. 337-364
artikel
2 Effective learning through task motivation and learning scaffolding: analyzing online collaborative interaction with eye tracking technology Xu, Jingjing

53 3 p. 479-506
artikel
3 Exploring how the different experimental paths of students with a 3D printer change their tinkering learning Çelik, Ahmet

53 3 p. 391-428
artikel
4 Go green: evaluating an XR application on biodiversity in German secondary school classrooms Mulders, Miriam

53 3 p. 429-455
artikel
5 Moderating effects of students’ dispositions on relationships between instructional activity and students’ science literacy using PISA 2015 Ding, Cody

53 3 p. 507-526
artikel
6 Self-regulated learning and video annotation in a high school acting classroom Ellison, Jessica Perry

53 3 p. 457-477
artikel
7 Testing the meshing hypothesis in prospective teachers: Are there effects of matching learning style and presentation mode on learning performance and on metacognitive aspects of learning? Melzner, Lena

53 3 p. 365-389
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland