Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Comparing the effectiveness of multiple text reading and rereading on knowledge retention and metacognitive accuracy
Seban, Peter
53
3
p. 337-364
artikel
2
Effective learning through task motivation and learning scaffolding: analyzing online collaborative interaction with eye tracking technology
Xu, Jingjing
53
3
p. 479-506
artikel
3
Exploring how the different experimental paths of students with a 3D printer change their tinkering learning
Çelik, Ahmet
53
3
p. 391-428
artikel
4
Go green: evaluating an XR application on biodiversity in German secondary school classrooms
Mulders, Miriam
53
3
p. 429-455
artikel
5
Moderating effects of students’ dispositions on relationships between instructional activity and students’ science literacy using PISA 2015
Ding, Cody
53
3
p. 507-526
artikel
6
Self-regulated learning and video annotation in a high school acting classroom
Ellison, Jessica Perry
53
3
p. 457-477
artikel
7
Testing the meshing hypothesis in prospective teachers: Are there effects of matching learning style and presentation mode on learning performance and on metacognitive aspects of learning?
Melzner, Lena
53
3
p. 365-389
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland