Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A case of two classes: the interplay of teacher’s guidance with structuring or problematizing scaffolds within inquiry-based environments
Adler, Idit
52
3
p. 453-475
artikel
2
Are we teaching novice instructional designers to be creative? A qualitative case study
Cuesta-Hincapie, Carolina
52
3
p. 515-556
artikel
3
Fostering noticing of classroom discussion features through analysis of contrasting cases
Blair, Kristen P.
52
3
p. 417-452
artikel
4
Instruction in creative and argumentative writing: transfer and crossover effects on writing process and text quality
ten Peze, Anouk
52
3
p. 341-383
artikel
5
Teacher versus student perspectives on instructional quality in mathematics education across countries
Liu, Xin
52
3
p. 477-513
artikel
6
The potential for reconciling pedagogical tradition and innovation: the case of socioscientific argumentation
Zafrani, Eran
52
3
p. 385-415
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland