Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Comparing instructional strategies to support student teachers’ learning to prepare an open-minded citizenship education lesson
van Brussel, Suzan
51
3
p. 451-473
artikel
2
Fostering engineering and science students’ and teachers’ systems thinking and conceptual modeling skills
Peretz, Roee
51
3
p. 509-543
artikel
3
Fostering students’ informal quantitative estimations of uncertainty through statistical modeling
Dvir, Michal
51
3
p. 423-450
artikel
4
Learning progression-based design: advancing the synergetic development of energy understanding and scientific explanation
Yao, Jian-Xin
51
3
p. 397-421
artikel
5
Promoting learning transfer in science through a complexity approach and computational modeling
Saba, Janan
51
3
p. 475-507
artikel
6
What can eye-tracking, combined with discourse analysis, teach us about the ineffectiveness of a group of students solving a geometric problem?
Heyd-Metzuyanim, Einat
51
3
p. 363-396
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland