Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Augmenting the effect of virtual labs with "teacher demonstration" and "student critique" instructional designs to scaffold the development of scientific literacy
Liu, Chen-Chung
50
2
p. 303-333
artikel
2
Effects of interactive teacher-generated drawings on students’ understanding of plate tectonics
Lardi, Cristiana
50
2
p. 273-302
artikel
3
Examining ontological and self-monitoring scaffolding to improve complex systems thinking with a participatory simulation
Rates, Christopher A.
50
2
p. 199-221
artikel
4
Noticing and weighing alternatives in the reflection of regular classroom teaching: Evidence of expertise using mobile eye-tracking
Keller, Lena
50
2
p. 251-272
artikel
5
The Effects of Group differentiation by students’ learning strategies
Haelermans, Carla
50
2
p. 223-250
artikel
6
Two comparative studies of computer simulations and experiments as learning tools in school and out-of-school education
Krüger, Johanna T.
50
2
p. 169-197
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland