Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A generative professional development program for the development of science teacher epistemic orientations and teaching practices
Bae, Yejun
50
1
p. 143-167
artikel
2
An outcome-oriented pattern-based model to support teaching as a design science
Li, Ling
50
1
p. 111-142
artikel
3
“Anything taking shape?” Capturing various layers of small group collaborative problem solving in an experiential geometry course in initial teacher education
Pöysä-Tarhonen, Johanna
50
1
p. 1-34
artikel
4
Challenging conceptual understanding in a complex system: supporting young students to address extended mathematical inquiry problems
Fielding, Jill
50
1
p. 35-61
artikel
5
Exploring turn-taking patterns during dialogic collaborative problem solving
Hu, Liru
50
1
p. 63-88
artikel
6
Refuting student teachers’ misconceptions about multimedia learning
Prinz, Anja
50
1
p. 89-110
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland