Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Connected design rationale: a model for measuring design learning using epistemic network analysis
Arastoopour Irgens, Golnaz
49
4
p. 561-587
artikel
2
Could probability be out of proportion? Self-explanation and example-based practice help students with lower proportional reasoning skills learn probability
Begolli, Kreshnik Nasi
49
4
p. 441-473
artikel
3
Teaching argumentative synthesis writing through deliberative dialogues: instructional practices in secondary education
Casado-Ledesma, Lidia
49
4
p. 515-559
artikel
4
Teaching on video as an instructional strategy to reduce confirmation bias—a pre-registered study
van Brussel, Suzan
49
4
p. 475-496
artikel
5
The effect of worked examples on student learning and error anticipation in algebra
Barbieri, Christina Areizaga
49
4
p. 419-439
artikel
6
When learning from animations is more successful than learning from static pictures: learning the specifics of change
Ploetzner, Rolf
49
4
p. 497-514
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland