Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Connected design rationale: a model for measuring design learning using epistemic network analysis Arastoopour Irgens, Golnaz

49 4 p. 561-587
artikel
2 Could probability be out of proportion? Self-explanation and example-based practice help students with lower proportional reasoning skills learn probability Begolli, Kreshnik Nasi

49 4 p. 441-473
artikel
3 Teaching argumentative synthesis writing through deliberative dialogues: instructional practices in secondary education Casado-Ledesma, Lidia

49 4 p. 515-559
artikel
4 Teaching on video as an instructional strategy to reduce confirmation bias—a pre-registered study van Brussel, Suzan

49 4 p. 475-496
artikel
5 The effect of worked examples on student learning and error anticipation in algebra Barbieri, Christina Areizaga

49 4 p. 419-439
artikel
6 When learning from animations is more successful than learning from static pictures: learning the specifics of change Ploetzner, Rolf

49 4 p. 497-514
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland