Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Example-based learning: should learners receive closed-book or open-book self-explanation prompts?
Hiller, Sara
48
6
p. 623-649
artikel
2
Holistic and dynamic: teacher-researcher reflections on operating mobile-assisted learning tasks supported by WeChat for Chinese as a foreign language
Tong, Peiru
48
6
p. 729-763
artikel
3
It matters how to recall – task differences in retrieval practice
Endres, Tino
48
6
p. 699-728
artikel
4
Preparing preservice teachers to use block-based coding in scientific modeling lessons
Vasconcelos, Lucas
48
6
p. 765-797
artikel
5
Thank you to the 2020 Instructional Science reviewers!
48
6
p. 799-805
artikel
6
When failure fails to be productive: probing the effectiveness of productive failure for learning beyond STEM domains
Nachtigall, Valentina
48
6
p. 651-697
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland