Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Example-based learning: should learners receive closed-book or open-book self-explanation prompts? Hiller, Sara

48 6 p. 623-649
artikel
2 Holistic and dynamic: teacher-researcher reflections on operating mobile-assisted learning tasks supported by WeChat for Chinese as a foreign language Tong, Peiru

48 6 p. 729-763
artikel
3 It matters how to recall – task differences in retrieval practice Endres, Tino

48 6 p. 699-728
artikel
4 Preparing preservice teachers to use block-based coding in scientific modeling lessons Vasconcelos, Lucas

48 6 p. 765-797
artikel
5 Thank you to the 2020 Instructional Science reviewers!
48 6 p. 799-805
artikel
6 When failure fails to be productive: probing the effectiveness of productive failure for learning beyond STEM domains Nachtigall, Valentina

48 6 p. 651-697
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland