Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Assistance that fades in improves learning better than assistance that fades out
Jennings, Jay
48
4
p. 371-394
artikel
2
Can we further improve tablet-based drawing to enhance learning? An empirical test of two types of support
Schmidgall, Steffen P.
48
4
p. 453-474
artikel
3
Exploring problem conceptualization and performance in STEM problem solving contexts
Delahunty, Thomas
48
4
p. 395-425
artikel
4
Mine the process: investigating the cyclical nature of upper primary school students’ self-regulated learning
Heirweg, Sofie
48
4
p. 337-369
artikel
5
Negotiating status hierarchies in middle school inquiry science: implications for marginal non-participation
Adams-Wiggins, Karlyn R.
48
4
p. 427-451
artikel
6
The effect of grade framing on task engagement, task completion, and anticipated regret
Tifferet, Sigal
48
4
p. 475-494
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland