Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assistance that fades in improves learning better than assistance that fades out Jennings, Jay

48 4 p. 371-394
artikel
2 Can we further improve tablet-based drawing to enhance learning? An empirical test of two types of support Schmidgall, Steffen P.

48 4 p. 453-474
artikel
3 Exploring problem conceptualization and performance in STEM problem solving contexts Delahunty, Thomas

48 4 p. 395-425
artikel
4 Mine the process: investigating the cyclical nature of upper primary school students’ self-regulated learning Heirweg, Sofie

48 4 p. 337-369
artikel
5 Negotiating status hierarchies in middle school inquiry science: implications for marginal non-participation Adams-Wiggins, Karlyn R.

48 4 p. 427-451
artikel
6 The effect of grade framing on task engagement, task completion, and anticipated regret Tifferet, Sigal

48 4 p. 475-494
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland