Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Fading distributed scaffolds: the importance of complementarity between teacher and material scaffolds
Martin, Nicole D.
2018
47
1
p. 69-98
artikel
2
Learning by writing explanations: computer-based feedback about the explanatory cohesion enhances students’ transfer
Lachner, Andreas
2018
47
1
p. 19-37
artikel
3
Promoting pre-service teachers’ integration of professional knowledge: effects of writing tasks and prompts on learning from multiple documents
Lehmann, Thomas
2018
47
1
p. 99-126
artikel
4
The value of fixed versus faded self-regulatory scaffolds on fourth graders’ mathematical problem solving
Gidalevich, Stella
2018
47
1
p. 39-68
artikel
5
Using TIMSS items to evaluate the effectiveness of different instructional practices
Eriksson, Kimmo
2018
47
1
p. 1-18
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland