Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Challenges of peer instruction in an undergraduate student-led learning community: bi-directional diffusion as a crucial instructional process
Carlson, Spencer E.
2017
46
3
p. 405-433
artikel
2
Effects of immersion in inquiry-based learning on student teachers’ educational beliefs
Voet, Michiel
2017
46
3
p. 383-403
artikel
3
Feedback that corrects and contrasts students’ erroneous solutions with expert ones improves expository instruction for conceptual change
Asterhan, Christa S. C.
2017
46
3
p. 337-355
artikel
4
Scanpath analysis of expertise and culture in teacher gaze in real-world classrooms
McIntyre, Nora A.
2018
46
3
p. 435-455
artikel
5
Self-regulation of secondary school students: self-assessments are inaccurate and insufficiently used for learning-task selection
Nugteren, Michelle L.
2018
46
3
p. 357-381
artikel
6
The hard work of soft skills: augmenting the project-based learning experience with interdisciplinary teamwork
Vogler, Jane S.
2017
46
3
p. 457-488
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland