Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Instruction-first and problem-solving-first approaches: alternative pathways to learning complex tasks
Likourezos, Vicki
2016
45
2
p. 195-219
artikel
2
Mathematics practice without feedback: A desirable difficulty in a classroom setting
Fyfe, Emily R.
2016
45
2
p. 177-194
artikel
3
“Some explanation here”: a case study of learning opportunities and tensions in an informal science learning environment
Stewart, Olivia G.
2016
45
2
p. 137-156
artikel
4
Stereotype threat and gender differences in chemistry
Sunny, Cijy Elizabeth
2016
45
2
p. 157-175
artikel
5
Strategies to reduce the negative effects of spoken explanatory text on integrated tasks
Singh, Anne-Marie
2016
45
2
p. 239-261
artikel
6
The effects of different levels of disfluency on learning outcomes and cognitive load
Seufert, Tina
2016
45
2
p. 221-238
artikel
7
There’s more to the multimedia effect than meets the eye: is seeing pictures believing?
Ögren, Magnus
2016
45
2
p. 263-287
artikel
8
Utilization of design principles for hybrid learning configurations by interprofessional design teams
Cremers, Petra H. M.
2016
45
2
p. 289-309
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland