Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Expertise amiss: interactivity fosters learning but expert tutors are less interactive than novice tutors
Herppich, Stephanie
2015
44
3
p. 205-219
artikel
2
Intra-individual differences in developing professional vision: preservice teachers’ changes in the course of an innovative teacher education program
Stürmer, Kathleen
2016
44
3
p. 293-309
artikel
3
Teachers’ formative assessment abilities and their relationship to student learning: findings from a four-year intervention study
Furtak, Erin Marie
2016
44
3
p. 267-291
artikel
4
Teacher vision: expert and novice teachers’ perception of problematic classroom management scenes
Wolff, Charlotte E.
2016
44
3
p. 243-265
artikel
5
Teaching as regulation and dealing with complexity
Boshuizen, H. P. A.
2016
44
3
p. 311-314
artikel
6
Tell me why! Content knowledge predicts process-orientation of math researchers’ and math teachers’ explanations
Lachner, Andreas
2015
44
3
p. 221-242
artikel
7
What makes an expert teacher? Investigating teachers’ professional vision and discourse abilities
Lachner, Andreas
2016
44
3
p. 197-203
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland