Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Expertise amiss: interactivity fosters learning but expert tutors are less interactive than novice tutors Herppich, Stephanie
2015
44 3 p. 205-219
artikel
2 Intra-individual differences in developing professional vision: preservice teachers’ changes in the course of an innovative teacher education program Stürmer, Kathleen
2016
44 3 p. 293-309
artikel
3 Teachers’ formative assessment abilities and their relationship to student learning: findings from a four-year intervention study Furtak, Erin Marie
2016
44 3 p. 267-291
artikel
4 Teacher vision: expert and novice teachers’ perception of problematic classroom management scenes Wolff, Charlotte E.
2016
44 3 p. 243-265
artikel
5 Teaching as regulation and dealing with complexity Boshuizen, H. P. A.
2016
44 3 p. 311-314
artikel
6 Tell me why! Content knowledge predicts process-orientation of math researchers’ and math teachers’ explanations Lachner, Andreas
2015
44 3 p. 221-242
artikel
7 What makes an expert teacher? Investigating teachers’ professional vision and discourse abilities Lachner, Andreas
2016
44 3 p. 197-203
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland