Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Cognitive load theory and the effects of transient information on the modality effect
Leahy, Wayne
2015
44
1
p. 107-123
artikel
2
Engaging elementary students in learning science: an analysis of classroom dialogue
Watters, James J.
2015
44
1
p. 25-44
artikel
3
Learning and knowing songs: a study of children as music teachers
Kullenberg, Tina
2015
44
1
p. 1-23
artikel
4
Learning from video modeling examples: does gender matter?
Hoogerheide, Vincent
2015
44
1
p. 69-86
artikel
5
Revising lecture notes: how revision, pauses, and partners affect note taking and achievement
Luo, Linlin
2016
44
1
p. 45-67
artikel
6
Simulation-Based Evaluation of Learning Sequences for Instructional Technologies
McEneaney, John E.
2016
44
1
p. 87-106
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland