Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Children’s acquisition and use of the control-of-variables strategy: effects of explicit and implicit instructional guidance Lazonder, Ard W.
2013
42 2 p. 291-304
artikel
2 Integrating direct and inquiry-based instruction in the teaching of critical thinking: an intervention study Ku, Kelly Y. L.
2013
42 2 p. 251-269
artikel
3 Metacognitive scaffolds improve self-judgments of accuracy in a medical intelligent tutoring system Feyzi-Behnagh, Reza
2013
42 2 p. 159-181
artikel
4 Promoting critical, elaborative discussions through a collaboration script and argument diagrams Scheuer, Oliver
2013
42 2 p. 127-157
artikel
5 Relative effects of three questioning strategies in ill-structured, small group problem solving Byun, Hyunjung
2013
42 2 p. 229-250
artikel
6 Students’ consideration of source information during the reading of multiple texts and its effect on intertextual conflict resolution Kobayashi, Keiichi
2013
42 2 p. 183-205
artikel
7 The benefit of being naïve and knowing it: the unfavourable impact of perceived context familiarity on learning in complex problem solving tasks Beckmann, Jens F.
2013
42 2 p. 271-290
artikel
8 Two instructional aids to optimise processing and learning from instructional explanations Roelle, Julian
2013
42 2 p. 207-228
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland