Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Exploring the fluctuation of motivation and use of self-regulatory processes during learning with hypermedia
Moos, Daniel C.
2007
36
3
p. 203-231
artikel
2
External and internal representations in the acquisition and use of knowledge: visualization effects on mental model construction
Schnotz, Wolfgang
2007
36
3
p. 175-190
artikel
3
The effects of teaching notetaking strategies on elementary students’ science learning
Lee, Pai-Lin
2007
36
3
p. 191-201
artikel
4
The impact of the teacher’s role and pupils’ ethnicity and prior knowledge on pupils’ performance and motivation to cooperate
Oortwijn, Michiel
2007
36
3
p. 251-268
artikel
5
What ‘ideas-about-science’ should be taught in school science? A chemistry teachers’ perspective
Niaz, Mansoor
2007
36
3
p. 233-249
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland