Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Authors Index Volume 28 2000
2000
28
5
p. 533-534
2 p.
artikel
2
Becoming a better teacher A case of changing the pedagogical knowledge and beliefs of law professors
Nira Hativa
2000
28
5
p. 491-523
33 p.
artikel
3
Contents of Volume 28 2000
2000
28
5
p. 535-536
2 p.
artikel
4
Lecturers' approaches to teaching and their relationship to conceptions of good teaching
David Kember
2000
28
5
p. 469-490
22 p.
artikel
5
Multiple dimensions of university teacher self-concept
Lawrence A. Roche
2000
28
5
p. 439-468
30 p.
artikel
6
Planning introductory college courses Content, context and form
Joan S. Stark
2000
28
5
p. 413-438
26 p.
artikel
7
Reflection issues related to improving professors' teaching and students' learning
Lynn McAlpine
2000
28
5
p. 363-385
23 p.
artikel
8
Strategic alertness and expanded awareness within sophisticated conceptions of teaching
Noel Entwistle
2000
28
5
p. 335-361
27 p.
artikel
9
Teacher thinking, beliefs, and knowledge in higher education An introduction
Nira Hativa
2000
28
5
p. 331-334
4 p.
artikel
10
What university teachers teach and how they teach it
Elaine Martin
2000
28
5
p. 387-412
26 p.
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland