Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Economical user-generated content (UGC) marketing for online stores based on a fine-grained joint model of the consumer purchase decision process
Li, S. G.
21
4
p. 1083-1112
artikel
2
How do reputation, structure design and FinTech ecosystem affect the net cash inflow of P2P lending platforms? Evidence from China
Chen, Xueru
21
4
p. 1055-1082
artikel
3
Need for control may motivate consumers to approach digital products: a social media advertising study
Wu, Linwan
21
4
p. 1031-1054
artikel
4
Ranking objectives of advertisements on Facebook by a fuzzy TOPSIS method
Chu, Ta-Chung
21
4
p. 881-916
artikel
5
The optimal pricing decisions for e-tailers with different payment schemes
Zhang, Jing
21
4
p. 955-982
artikel
6
The relationship between smartphone use and subjective well-being in rural China
Nie, Peng
21
4
p. 983-1009
artikel
7
Towards effective discovery of natural communities in complex networks and implications in e-commerce
Chattopadhyay, Swarup
21
4
p. 917-954
artikel
8
When does online review matter to consumers? The effect of product quality information cues
Kim, Rae Yule
21
4
p. 1011-1030
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland