Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Economical user-generated content (UGC) marketing for online stores based on a fine-grained joint model of the consumer purchase decision process Li, S. G.

21 4 p. 1083-1112
artikel
2 How do reputation, structure design and FinTech ecosystem affect the net cash inflow of P2P lending platforms? Evidence from China Chen, Xueru

21 4 p. 1055-1082
artikel
3 Need for control may motivate consumers to approach digital products: a social media advertising study Wu, Linwan

21 4 p. 1031-1054
artikel
4 Ranking objectives of advertisements on Facebook by a fuzzy TOPSIS method Chu, Ta-Chung

21 4 p. 881-916
artikel
5 The optimal pricing decisions for e-tailers with different payment schemes Zhang, Jing

21 4 p. 955-982
artikel
6 The relationship between smartphone use and subjective well-being in rural China Nie, Peng

21 4 p. 983-1009
artikel
7 Towards effective discovery of natural communities in complex networks and implications in e-commerce Chattopadhyay, Swarup

21 4 p. 917-954
artikel
8 When does online review matter to consumers? The effect of product quality information cues Kim, Rae Yule

21 4 p. 1011-1030
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland