Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Design of sweepstakes-based social media marketing for online customer engagement Jung, Woo-Jin

20 1 p. 119-146
artikel
2 Group buying and consumer referral on a social network Cao, Erbao

20 1 p. 21-52
artikel
3 Interpersonal relationship building in social commerce communities: considering both swift guanxi and relationship commitment Cheng, Xusen

20 1 p. 53-80
artikel
4 Interpreting and predicting social commerce intention based on knowledge graph analysis Yuan, Liu

20 1 p. 197-222
artikel
5 Introduction to the special issue: electronic commerce in social networks Christopher Westland, J.

20 1 p. 1
artikel
6 Leveraging friend and group information to improve social recommender system Sun, Jianshan

20 1 p. 147-172
artikel
7 Microlending on mobile social credit platforms: an exploratory study using Philippine loan contracts Mou, Jian

20 1 p. 173-196
artikel
8 Online dynamic group-buying community analysis based on high frequency time series simulation Zhu, Qing

20 1 p. 81-118
artikel
9 Product information diffusion in a social network Zhang, Ling

20 1 p. 3-19
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland