Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Auctions for online ad space among advertisers sensitive to both views and clicks Maillé, Patrick
2017
18 3 p. 485-506
artikel
2 Effects of membership tier on user content generation behaviors: evidence from online reviews Fu, Dongpu
2017
18 3 p. 457-483
artikel
3 Engineering doc2vec for automatic classification of product descriptions on O2O applications Lee, Hana
2017
18 3 p. 433-456
artikel
4 Exploring the cognitive and affective bases of online purchase intentions: a hierarchical test across product types Verhagen, Tibert
2017
18 3 p. 537-561
artikel
5 Marketing strategy of internet-banking service based on perceptions of service quality in Vietnam Liang, Chih-Chin
2017
18 3 p. 629-646
artikel
6 Mode comparison study on willingness to buy and willingness to pay for organic foods: paper-and-pencil versus computerized questionnaire Keramitsoglou, Kiriaki M.
2017
18 3 p. 587-603
artikel
7 Optimal dual-channel supply chain configuration for product categories with different customer preference of online channel Rofin, T. M.
2017
18 3 p. 507-536
artikel
8 Receiver responses to referral reward programs in social networks Wang, Qi
2017
18 3 p. 563-585
artikel
9 Recognition of business risks when purchasing goods on the Internet using GIS: experience from Slovakia Kita, Pavol
2017
18 3 p. 647-663
artikel
10 The credit game on network supplier and customer based on big data Fu, Yong-gui
2017
18 3 p. 605-627
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland