Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Does big data mean big knowledge? Integration of big data analysis and conceptual model for social commerce research Tian, Xuemei
2016
17 1 p. 169-183
artikel
2 Effects of the aesthetic design of icons on app downloads: evidence from an android market Wang, Mengyue
2016
17 1 p. 83-102
artikel
3 Finding users preferences from large-scale online reviews for personalized recommendation Ma, Yue
2016
17 1 p. 3-29
artikel
4 Introduction to the special issue of ECR on E-business innovation with big data Fan, Shaokun
2017
17 1 p. 1
artikel
5 Investigating transitive influences on WOM: from the product network perspective Chen, Kun
2016
17 1 p. 149-167
artikel
6 Sentiment community detection: exploring sentiments and relationships in social networks Wang, Dong
2016
17 1 p. 103-132
artikel
7 The determinants of online customer ratings: a combined domain ontology and topic text analytics approach Chen, Runyu
2016
17 1 p. 31-50
artikel
8 The nature of sellers’ cyber credit in C2C e-commerce: the perspective of social capital Liang, Kun
2016
17 1 p. 133-147
artikel
9 Who are the spoilers in social media marketing? Incremental learning of latent semantics for social spam detection Song, Long
2016
17 1 p. 51-81
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland