Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Characteristics of online group-buying website and consumers intention to revisit: the moderating effects of visit channels Che, Tong
2016
16 2 p. 171-188
artikel
2 Customer co-creation in B2C e-commerce: does it lead to better new products? Pee, L. G.
2016
16 2 p. 217-243
artikel
3 Exploring continued use of mobile shopping channel in China: the effects of active coping and its antecedents Yang, Xue
2016
16 2 p. 245-267
artikel
4 Factors affecting female user information adoption: an empirical investigation on fashion shopping guide websites Peng, Lifang
2016
16 2 p. 145-169
artikel
5 Guest editors introduction to the special issue on service and manufacturing innovations in e-business platforms Lai, Fujun
2016
16 2 p. 143-144
artikel
6 Online trust-building mechanisms for existing brands: the moderating role of the e-business platform certification system Ke, Dan
2016
16 2 p. 189-216
artikel
7 Optimal distribution channel strategy for new and remanufactured products Wang, Ze-Bin
2016
16 2 p. 269-295
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland