Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A novel approach to exploring maximum consensus graphs from users’ preference data in a new age environment
Cheng, Li-Chen
2015
15
4
p. 543-569
artikel
2
A practical model to predict the repeat purchasing pattern of consumers in the C2C e-commerce
Tian, Ye
2015
15
4
p. 571-583
artikel
3
eWOM persuasiveness: do eWOM platforms and product type matter?
Tsao, Wen-Chin
2015
15
4
p. 509-541
artikel
4
Predicting customer purchase behavior in the e-commerce context
Qiu, Jiangtao
2015
15
4
p. 427-452
artikel
5
The effects of hedonic and utilitarian bidding values on e-auction behavior
Bei, Lien-Ti
2015
15
4
p. 483-507
artikel
6
The interplay between value and service quality experience: e-loyalty development process through the eTailQ scale and value perception
Li, Honglei
2015
15
4
p. 585-615
artikel
7
The role of social media in affective trust building in customer–supplier relationships
Calefato, Fabio
2015
15
4
p. 453-482
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland