Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A novel approach to exploring maximum consensus graphs from users’ preference data in a new age environment Cheng, Li-Chen
2015
15 4 p. 543-569
artikel
2 A practical model to predict the repeat purchasing pattern of consumers in the C2C e-commerce Tian, Ye
2015
15 4 p. 571-583
artikel
3 eWOM persuasiveness: do eWOM platforms and product type matter? Tsao, Wen-Chin
2015
15 4 p. 509-541
artikel
4 Predicting customer purchase behavior in the e-commerce context Qiu, Jiangtao
2015
15 4 p. 427-452
artikel
5 The effects of hedonic and utilitarian bidding values on e-auction behavior Bei, Lien-Ti
2015
15 4 p. 483-507
artikel
6 The interplay between value and service quality experience: e-loyalty development process through the eTailQ scale and value perception Li, Honglei
2015
15 4 p. 585-615
artikel
7 The role of social media in affective trust building in customer–supplier relationships Calefato, Fabio
2015
15 4 p. 453-482
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland