Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A closer look at bilingual students’ use of multimodality in the context of an area comparison problem from a large-scale assessment
Fernandes, Anthony
2017
95
3
p. 263-282
artikel
2
Book Review: Leveraging the potential of research on classroom discourse for enhancing mathematics teaching and learning Jill Adler and Anna Sfard (Eds.) (2017) Research for Educational Change: Transforming Researchers’ Insights Into Improvement in Mathematics Teaching and Learning
Walshaw, Margaret
2017
95
3
p. 353-357
artikel
3
Designing opportunities to learn mathematics theory-building practices
Bass, Hyman
2017
95
3
p. 229-244
artikel
4
Erratum to: The secondary-tertiary transition viewed as a change in mathematical cultures: an exploration concerning symbolism and its use
Corriveau, Claudia
2017
95
3
p. 351
artikel
5
In the workplace mathematics does not announce itself: towards overcoming the hiatus between mathematics education and work
FitzSimons, Gail E.
2017
95
3
p. 329-349
artikel
6
Posing complex problems requiring multiplicative thinking prompts students to use sophisticated strategies and build mathematical connections
Downton, Ann
2017
95
3
p. 303-328
artikel
7
Sense making in the context of algebraic activities
Palatnik, Alik
2017
95
3
p. 245-262
artikel
8
Teachers’ appraisals of adjectives relating to mathematics tasks
Foster, Colin
2017
95
3
p. 283-301
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland