Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Classroom-based professional expertise: a mathematics teacher’s practice with technology
Bozkurt, Gulay
2016
94
3
p. 309-328
artikel
2
Developing a deeper understanding of mathematics teaching expertise: an examination of three Chinese mathematics teachers’ resource systems as windows into their work and expertise
Pepin, Birgit
2016
94
3
p. 257-274
artikel
3
Guiding reinvention of conventional tools of mathematical logic: students’ reasoning about mathematical disjunctions
Dawkins, Paul Christian
2016
94
3
p. 241-256
artikel
4
Objects, signs, and representations in the semio-cognitive analysis of the processes involved in teaching and learning mathematics: A Duvalian perspective
Iori, Maura
2016
94
3
p. 275-291
artikel
5
Teachers’ pedagogical content knowledge and mathematics achievement of students in Peru
Cueto, Santiago
2016
94
3
p. 329-345
artikel
6
Using culturally relevant teaching in a co-educational mathematics class of a patriarchal community
Mogari, David
2016
94
3
p. 293-307
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland