Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Asymmetry in student achievement on multiple-choice and constructed-response items in reversible mathematics processes
Sangwin, Christopher J.
2016
94
2
p. 205-222
artikel
2
Erratum to: Professional competencies of (prospective) mathematics teachers - cognitive versus situated approaches
Kaiser, Gabriele
2016
94
2
p. 183-184
artikel
3
Explicating mathematical concept and mathematicalconception as theoretical constructs for mathematics education research
Simon, Martin A.
2016
94
2
p. 117-137
artikel
4
Professional competencies of (prospective) mathematics teachers—cognitive versus situated approaches
Kaiser, Gabriele
2016
94
2
p. 161-182
artikel
5
Secondary-to-tertiary comparison through the lens of ways of doing mathematics in relation to functions: a study in collaboration with teachers
Corriveau, Claudia
2016
94
2
p. 139-160
artikel
6
Students’ individual schematization pathways - empirical reconstructions for the case of part-of-part determination for fractions
Glade, Matthias
2016
94
2
p. 185-203
artikel
7
Students’ understanding of the structure of deductive proof
Miyazaki, Mikio
2016
94
2
p. 223-239
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland