Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Analysis of a teacher’s pedagogical arguments using Toulmin’s model and argumentation schemes
Metaxas, N.
2016
93
3
p. 383-397
artikel
2
Coding teaching for simultaneity and connections
Ekdahl, Anna-Lena
2016
93
3
p. 293-313
artikel
3
Erratum to: Proportional reasoning in the laboratory: an intervention study in vocational education
Bakker, Arthur
2016
93
3
p. 399
artikel
4
Insights from students’ private work in their notebooks: how do students learn from the teacher’s examples?
Yau, King Woon
2016
93
3
p. 275-292
artikel
5
Pre-service teachers’ conceptions of effective teacher talk: their critical reflections on a sample teacher-student dialogue
Lee, Ji-Eun
2016
93
3
p. 363-381
artikel
6
Students’ use of variables and multiple representations in generalizing functional relationships prior to secondary school
Wilkie, Karina J.
2016
93
3
p. 333-361
artikel
7
Three concepts or one? Students’ understanding of basic limit concepts
Fernández-Plaza, José Antonio
2016
93
3
p. 315-332
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland