Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 How do elementary textbooks address fractions? A review of mathematics textbooks in the USA, Japan, and Kuwait Alajmi, Amal Hussain
2011
79 2 p. 239-261
artikel
2 Mathematics-for-teaching: what can be learned from the ethnopoetics of teachers’ stories? Oslund, Joy A.
2011
79 2 p. 293-309
artikel
3 Pedagogical content beliefs: global, content domain-related and situation-specific components Kuntze, Sebastian
2011
79 2 p. 273-292
artikel
4 Problem solving strategies of girls and boys in single-sex mathematics classrooms Che, Megan
2011
79 2 p. 311-326
artikel
5 Procedural and conceptual changes in young children’s problem solving Voutsina, Chronoula
2011
79 2 p. 193-214
artikel
6 Teaching methods for modelling problems and students’ task-specific enjoyment, value, interest and self-efficacy expectations Schukajlow, Stanislaw
2011
79 2 p. 215-237
artikel
7 Teasing out repetition from rote: an essay on two versions of will Handa, Yuichi
2011
79 2 p. 263-272
artikel
8 The nature of student predictions and learning opportunities in middle school algebra Kasmer, Lisa Anne
2011
79 2 p. 175-191
artikel
9 ‘Warrant’ revisited: Integrating mathematics teachers’ pedagogical and epistemological considerations into Toulmin’s model for argumentation Nardi, Elena
2011
79 2 p. 157-173
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland