Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Classroom Interaction: Why is it Good, Really? Baruch Schwarz, Tommy Dreyfus and Rina Hershkowitz (Eds.) (2009) Transformation of knowledge through classroom interaction Radford, Luis
2010
76 1 p. 101-115
artikel
2 Book Review: Hoyles, C., Noss, R., Kent, P., & Bakker. A. (2010). Improving mathematics at work: The need for techno-mathematical literacies Gainsburg, Julie
2010
76 1 p. 117-122
artikel
3 Can slope be negative in 3-space? Studying concept image of slope through collective definition construction Moore-Russo, Deborah
2010
76 1 p. 3-21
artikel
4 Editorial Presmeg, Norma
2010
76 1 p. 1-2
artikel
5 The effect of using a video clip presenting a contextual story on low-achieving students’ mathematical discourse Ben-David Kolikant, Yifat
2010
76 1 p. 23-47
artikel
6 Understanding mathematics textbooks through reader-oriented theory Weinberg, Aaron
2010
76 1 p. 49-63
artikel
7 “Variation problems” and their roles in the topic of fraction division in Chinese mathematics textbook examples Sun, Xuhua
2010
76 1 p. 65-85
artikel
8 Young workers and their dispositions towards mathematics: tensions of a mathematical habitus in the retail industry Jorgensen Zevenbergen, Robyn
2010
76 1 p. 87-100
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland