Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Appraising lexical bundles in mathematics classroom discourse: obligation and choice
Herbel-Eisenmann, Beth
2010
75
1
p. 43-63
artikel
2
Lexical bundle analysis in mathematics classroom discourse: the significance of stance
Herbel-Eisenmann, Beth
2010
75
1
p. 23-42
artikel
3
Partially correct constructs illuminate students’ inconsistent answers
Ron, Gila
2010
75
1
p. 65-87
artikel
4
Teachers’ concerns and efficacy beliefs about implementing a mathematics curriculum reform: integrating two lines of inquiry
Charalambous, Charalambos Y.
2010
75
1
p. 1-21
artikel
5
The relation between types of assessment tasks and the mathematical reasoning students use
Boesen, Jesper
2010
75
1
p. 89-105
artikel
6
The role of intuition in the solving of optimization problems
Malaspina, Uldarico
2010
75
1
p. 107-130
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland