Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Comment on: Rowlands & Carson ``Where would formal, academic mathematics stand in a curriculum informed by ethnomathematics? A critical review''
S. Adam
2003
52
3
p. 327-335
9 p.
artikel
2
Key Ideas: What are they and how can theyhelp us understand how people view proof?
M. Raman
2003
52
3
p. 319-325
7 p.
artikel
3
Learning to pose mathematical problems:Exploring changes in preservice teachers' practices
S. Crespo
2003
52
3
p. 243-270
28 p.
artikel
4
Semiotic and discursive variables in cas-based didactical engineering
C. Winsløw
2003
52
3
p. 271-288
18 p.
artikel
5
Some implications of the results of a casestudy for the design of pre-constructed,dynamic geometry sketches and accompanying materials
M.P. Sinclair
2003
52
3
p. 289-317
29 p.
artikel
6
The role of visual representations in the learning of mathematics
A. Arcavi
2003
52
3
p. 215-241
27 p.
artikel
7
Volume contents
2003
52
3
p. 337-338
2 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland