Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Comment on: Rowlands & Carson ``Where would formal, academic mathematics stand in a curriculum informed by ethnomathematics? A critical review'' S. Adam
2003
52 3 p. 327-335
9 p.
artikel
2 Key Ideas: What are they and how can theyhelp us understand how people view proof? M. Raman
2003
52 3 p. 319-325
7 p.
artikel
3 Learning to pose mathematical problems:Exploring changes in preservice teachers' practices S. Crespo
2003
52 3 p. 243-270
28 p.
artikel
4 Semiotic and discursive variables in cas-based didactical engineering C. Winsløw
2003
52 3 p. 271-288
18 p.
artikel
5 Some implications of the results of a casestudy for the design of pre-constructed,dynamic geometry sketches and accompanying materials M.P. Sinclair
2003
52 3 p. 289-317
29 p.
artikel
6 The role of visual representations in the learning of mathematics A. Arcavi
2003
52 3 p. 215-241
27 p.
artikel
7 Volume contents 2003
52 3 p. 337-338
2 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland