Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Beyond mere knowledge of mathematics: The importance of knowing-toact in the moment John Mason
1999
38 1 p. 135-161
27 p.
artikel
2 Conceptualizing Teachers Ways of Knowing Thomas J. Cooney
1999
38 1 p. 163-187
25 p.
artikel
3 Forms of Knowing Mathematics: What PreserviceTeachers Should Learn Anna Graeber
1999
38 1 p. 189-208
20 p.
artikel
4 Forms of Knowledge in Mathematics and MathematicsEducation: Philosophical and Rhetorical Perspectives Paul Ernest
1999
38 1 p. 67-83
17 p.
artikel
5 Forms of Mathematical Knowledge: Learning and Teaching with Understanding 1999
38 1 p. 1-9
9 p.
artikel
6 Integrating academic and practical knowledge in a teacher leadersdevelopment program Ruhama Even
1999
38 1 p. 235-252
18 p.
artikel
7 Intuitions and Schemata in Mathematical Reasoning Efraim Fischbein
1999
38 1 p. 11-50
40 p.
artikel
8 Intuitive rules: A way to explain and predict students reasoning Dina Tirosh
1999
38 1 p. 51-66
16 p.
artikel
9 Knowledge construction and diverging thinking in elementary& advanced mathematics Eddie Gray
1999
38 1 p. 111-133
23 p.
artikel
10 The Transition from Comparison of Finite to the Comparison ofInfinite Sets: Teaching Prospective Teachers Pessia Tsamir
1999
38 1 p. 209-234
26 p.
artikel
11 Why Johnny Cant Prove Tommy Dreyfus
1999
38 1 p. 85-109
25 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland