Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
11 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Beyond mere knowledge of mathematics: The importance of knowing-toact in the moment
John Mason
1999
38
1
p. 135-161
27 p.
artikel
2
Conceptualizing Teachers Ways of Knowing
Thomas J. Cooney
1999
38
1
p. 163-187
25 p.
artikel
3
Forms of Knowing Mathematics: What PreserviceTeachers Should Learn
Anna Graeber
1999
38
1
p. 189-208
20 p.
artikel
4
Forms of Knowledge in Mathematics and MathematicsEducation: Philosophical and Rhetorical Perspectives
Paul Ernest
1999
38
1
p. 67-83
17 p.
artikel
5
Forms of Mathematical Knowledge: Learning and Teaching with Understanding
1999
38
1
p. 1-9
9 p.
artikel
6
Integrating academic and practical knowledge in a teacher leadersdevelopment program
Ruhama Even
1999
38
1
p. 235-252
18 p.
artikel
7
Intuitions and Schemata in Mathematical Reasoning
Efraim Fischbein
1999
38
1
p. 11-50
40 p.
artikel
8
Intuitive rules: A way to explain and predict students reasoning
Dina Tirosh
1999
38
1
p. 51-66
16 p.
artikel
9
Knowledge construction and diverging thinking in elementary& advanced mathematics
Eddie Gray
1999
38
1
p. 111-133
23 p.
artikel
10
The Transition from Comparison of Finite to the Comparison ofInfinite Sets: Teaching Prospective Teachers
Pessia Tsamir
1999
38
1
p. 209-234
26 p.
artikel
11
Why Johnny Cant Prove
Tommy Dreyfus
1999
38
1
p. 85-109
25 p.
artikel
11 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland