Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An analysis of unexpected responses in middle school students’ mathematical problem posing from the perspective of problem-posing processes Ran, Hua

119 3 p. 467-486
artikel
2 Book Review: M. A. (Ken) Clements, Berinderjeet Kaur, Thomas Lowrie, Vilma Mesa, and Johan Prytz (Eds.) (2024) Fourth international handbook of mathematics education Hussein, Hisham Barakat Bishr

119 3 p. 557-564
artikel
3 Collective problem-solving in Japanese primary mathematics lessons Batteau, Valérie

119 3 p. 421-443
artikel
4 Does problem posing affect self-efficacy, task value, and performance in mathematical modelling? Krawitz, Janina

119 3 p. 445-466
artikel
5 Failure to teach/learn mathematics: a complexity-discursive perspective Heyd-Metzuyanim, Einat

119 3 p. 515-533
artikel
6 Mathematics education for sustainable futures: a strengths-based survey of the field to invite further research action Makramalla, Mariam

119 3 p. 535-556
artikel
7 The development of didactic praxeologies in lesson design through social resource interactions: evidence from two novice mathematics teachers Zhu, Jiawen

119 3 p. 487-513
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland