Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Catherine P. Vistro-Yu & Tin Lam Toh (eds.) (2019) School mathematics curricula – Asian perspectives and glimpses of reform Siregar, Hesty Marwani

118 2 p. 295-305
artikel
2 Correction to: Construction of subitized units is related to the construction of arithmetic units Wilkins, Jesse L. M.

118 2 p. 307
artikel
3 Decentralising mathematics: Mutual development of spontaneous and mathematical concepts via informal reasoning Uegatani, Yusuke

118 2 p. 229-248
artikel
4 How much C is in TPACK? A systematic review on the assessment of TPACK in mathematics Kadluba, Alina

118 2 p. 169-199
artikel
5 Mathematical discussion in classrooms as a technologically-supported activity fostering participation and inclusion Giberti, Chiara

118 2 p. 201-228
artikel
6 Modelling mathematics for educational research and practice: a comparison of two theoretical approaches Hochmuth, Reinhard

118 2 p. 153-168
artikel
7 Pre-service mathematics teachers’ handling of a pupil’s incorrect reasoning with a correct answer Okumus, Samet

118 2 p. 249-269
artikel
8 Teaching Thales’s theorem: relations between suitable mathematical working spaces and specialised knowledge Espinoza-Vásquez, Gonzalo

118 2 p. 271-293
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland