Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Book Review: Catherine P. Vistro-Yu & Tin Lam Toh (eds.) (2019) School mathematics curricula – Asian perspectives and glimpses of reform
Siregar, Hesty Marwani
118
2
p. 295-305
artikel
2
Correction to: Construction of subitized units is related to the construction of arithmetic units
Wilkins, Jesse L. M.
118
2
p. 307
artikel
3
Decentralising mathematics: Mutual development of spontaneous and mathematical concepts via informal reasoning
Uegatani, Yusuke
118
2
p. 229-248
artikel
4
How much C is in TPACK? A systematic review on the assessment of TPACK in mathematics
Kadluba, Alina
118
2
p. 169-199
artikel
5
Mathematical discussion in classrooms as a technologically-supported activity fostering participation and inclusion
Giberti, Chiara
118
2
p. 201-228
artikel
6
Modelling mathematics for educational research and practice: a comparison of two theoretical approaches
Hochmuth, Reinhard
118
2
p. 153-168
artikel
7
Pre-service mathematics teachers’ handling of a pupil’s incorrect reasoning with a correct answer
Okumus, Samet
118
2
p. 249-269
artikel
8
Teaching Thales’s theorem: relations between suitable mathematical working spaces and specialised knowledge
Espinoza-Vásquez, Gonzalo
118
2
p. 271-293
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland