Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adapting Habermas’ construct of communicative rationality into a framework for analyzing students’ statistical literacy
Büscher, Christian
117
1
p. 121-141
artikel
2
A scoping literature review of the impact and evaluation of mathematics and statistics support in higher education
Mullen, Claire
117
1
p. 1-22
artikel
3
Book Review: Empowering primary mathematics educators: strategies for addressing anxiety in the classroom; Karen Wicks (2021) Tackling anxiety in primary mathematics teachers
Tuanaya, Rugaya
117
1
p. 163-166
artikel
4
Exploring secondary school students’ geometrical figure apprehension: cognitive structure and levels of geometrical ability
Michael–Chrysanthou, Paraskevi
117
1
p. 23-42
artikel
5
Spontaneous focusing on numerical order and numerical skills of 3- to 4-year-old children
Harju, Heidi
117
1
p. 43-65
artikel
6
Teachers’ beliefs on integrating children’s literature in mathematics teaching and learning in Indonesia
Sianturi, Iwan A. J.
117
1
p. 97-119
artikel
7
Transitioning to proof via writing scripts on the rules of a new discourse
Kontorovich, Igor’
117
1
p. 143-162
artikel
8
Using critical incidents as a tool for promoting prospective teachers’ noticing during reflective discussions in a fieldwork-based university course
Rotem, Sigal-Hava
117
1
p. 67-95
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland