Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Book Review: Exploring how to teach multiplication through the Japanese and Ibero-American theories. Masami Isoda & Raimundo Olfos (Eds.). (2021) Teaching multiplication with lesson study: Japanese and Ibero-American theories for international mathematics education
Rum, Ahbi Mahdianing
114
3
p. 525-536
artikel
2
Developing the concept of task substitution and transformation by defining own equivalences
Tirpáková, Anna
114
3
p. 483-502
artikel
3
Facilitating factors and obstacles in the coordination of theoretical probability and relative frequency estimates of probability
Park, JinHyeong
114
3
p. 439-460
artikel
4
Meta-mathematical aspects of definitions
Gilboa, Nava
114
3
p. 461-481
artikel
5
Open modelling problems: cognitive barriers and instructional prompts
Schukajlow, Stanislaw
114
3
p. 417-438
artikel
6
Study of modeling questions in a first-year university mathematics online course
Ramírez-Sánchez, Camilo Andrés
114
3
p. 503-524
artikel
7
The field of mathematics education research and its boundaries
Wagner, David
114
3
p. 367-369
artikel
8
Types of mathematical tasks in lower secondary classrooms in Germany
Adleff, Ann-Kristin
114
3
p. 371-392
artikel
9
Undergraduate students’ attitudes towards mathematical proving in an introduction to proof course
Häsä, Jokke
114
3
p. 393-415
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland