Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Exploring how to teach multiplication through the Japanese and Ibero-American theories. Masami Isoda & Raimundo Olfos (Eds.). (2021) Teaching multiplication with lesson study: Japanese and Ibero-American theories for international mathematics education Rum, Ahbi Mahdianing

114 3 p. 525-536
artikel
2 Developing the concept of task substitution and transformation by defining own equivalences Tirpáková, Anna

114 3 p. 483-502
artikel
3 Facilitating factors and obstacles in the coordination of theoretical probability and relative frequency estimates of probability Park, JinHyeong

114 3 p. 439-460
artikel
4 Meta-mathematical aspects of definitions Gilboa, Nava

114 3 p. 461-481
artikel
5 Open modelling problems: cognitive barriers and instructional prompts Schukajlow, Stanislaw

114 3 p. 417-438
artikel
6 Study of modeling questions in a first-year university mathematics online course Ramírez-Sánchez, Camilo Andrés

114 3 p. 503-524
artikel
7 The field of mathematics education research and its boundaries Wagner, David

114 3 p. 367-369
artikel
8 Types of mathematical tasks in lower secondary classrooms in Germany Adleff, Ann-Kristin

114 3 p. 371-392
artikel
9 Undergraduate students’ attitudes towards mathematical proving in an introduction to proof course Häsä, Jokke

114 3 p. 393-415
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland