Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Arithmetic word problem solving. Analysis of Singaporean and Spanish textbooks Vicente, Santiago

111 3 p. 375-397
artikel
2 Assessing covariation as a form of conceptual understanding through comparative judgement Bagossi, Sara

111 3 p. 469-492
artikel
3 Book Review: Luc Trouche, Ghislaine Gueudet, & Birgit Pepin (Eds.) (2019) The ‘resource’ approach to mathematics education Chazan, Daniel I.

111 3 p. 567-572
artikel
4 Changes in students’ self-efficacy when learning a new topic in mathematics: a micro-longitudinal study Street, Karin E. S.

111 3 p. 515-541
artikel
5 Connecting characterizations of equivalence of expressions: design research in Grade 5 by bridging graphical and symbolic representations Tondorf, Alexandra

111 3 p. 399-422
artikel
6 Do mathematicians and undergraduates agree about explanation quality? Evans, Tanya

111 3 p. 445-467
artikel
7 Supporting English non-dominant language authors’ efforts to publish: perspectives from the editors-in-chief of highly recognised journals in Mathematics Education Geiger, Vince

111 3 p. 543-565
artikel
8 Unpacking foreshadowing in mathematics teachers’ planned practices Wasserman, Nicholas H.

111 3 p. 423-443
artikel
9 Using theoretical and empirical background information to affect noticing of geometrical thinking Haj-Yahya, Aehsan

111 3 p. 493-513
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland