Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Abstraction and embodiment: exploring the process of grasping a general
Breive, Svanhild
110
2
p. 313-329
artikel
2
Analysing senior secondary mathematics teaching using the Knowledge Quartet
Maher, Nicole
110
2
p. 233-249
artikel
3
Beyond categories: dynamic qualitative analysis of visuospatial representation in arithmetic
Finesilver, Carla
110
2
p. 271-290
artikel
4
Book Review: A review of the book by Liping Ma (2020) Knowing and teaching elementary mathematics: teachers’ understanding of fundamental mathematics in China and the United States (3rd ed.)
Fuadah, Ulfah Samrotul
110
2
p. 379-391
artikel
5
Development and evolution of instrumented schemes: a case study of learning programming for mathematical investigations
Gueudet, Ghislaine
110
2
p. 353-377
artikel
6
Exploring modes of engagement within reform-oriented primary mathematics textbooks in India
Nag Chowdhuri, Meghna
110
2
p. 331-351
artikel
7
How transition students relearn school mathematics to construct multiply quantified statements
Schüler-Meyer, Alexander
110
2
p. 291-311
artikel
8
Teacher noticing and its growth toward expertise: an expert–novice comparison with pre-service and in-service secondary mathematics teachers
Bastian, Anton
110
2
p. 205-232
artikel
9
The process of problem posing: development of a descriptive phase model of problem posing
Baumanns, Lukas
110
2
p. 251-269
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland