Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Editorial
Bakker, Arthur
106
1
p. 1-3
artikel
2
Enjoyment in learning mathematics: its role as a potential barrier to children’s perseverance in mathematical reasoning
Barnes, Alison
106
1
p. 45-63
artikel
3
Inductive and deductive justification of knowledge: epistemological beliefs and critical thinking at the beginning of studying mathematics
Rott, Benjamin
106
1
p. 117-132
artikel
4
Releasing the conceptual spring to construct multiplicative reasoning
Zwanch, Karen
106
1
p. 151-170
artikel
5
Seeing quadratics in a new light: secondary mathematics pre-service teachers’ creation of figural growing patterns
Wilkie, Karina J.
106
1
p. 91-116
artikel
6
Teacher agency for integrating history into teaching mathematics in a performance-driven context: a case study of a beginning teacher in China
Lu, Xiaoli
106
1
p. 25-44
artikel
7
The role of generic examples in teachers’ proving activities
Dogan, Muhammed Fatih
106
1
p. 133-150
artikel
8
University student understanding of the gradient of a function of two variables: an approach from the perspective of the theory of semiotic representation registers
Moreno-Arotzena, Oihana
106
1
p. 65-89
artikel
9
Using large-scale data to determine pupils’ strategies and errors in missing value number equations
Chvál, Martin
106
1
p. 5-24
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland