Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Examining socio-mathematical norms related to problem posing: a case of a gifted and talented mathematics classroom
Çakır, Aslı
105
1
p. 19-34
artikel
2
Learner-generated graphic representations for word problems: an intervention and evaluation study in grade 3
Ott, Barbara
105
1
p. 91-113
artikel
3
Metaphors for learning and doing mathematics in advanced mathematics lectures
Olsen, Joe
105
1
p. 1-17
artikel
4
Proof transcription in high school geometry: a study of what teachers recognize as normative when students present proofs at the board
Dimmel, Justin K.
105
1
p. 71-89
artikel
5
The effects of culture on mathematics lessons: an international comparative study of a collaboratively designed lesson
Clivaz, Stéphane
105
1
p. 53-70
artikel
6
What counts as a “good” argument in school?—how teachers grade students’ mathematical arguments
Meyer, Michael
105
1
p. 35-51
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland