Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Examining socio-mathematical norms related to problem posing: a case of a gifted and talented mathematics classroom Çakır, Aslı

105 1 p. 19-34
artikel
2 Learner-generated graphic representations for word problems: an intervention and evaluation study in grade 3 Ott, Barbara

105 1 p. 91-113
artikel
3 Metaphors for learning and doing mathematics in advanced mathematics lectures Olsen, Joe

105 1 p. 1-17
artikel
4 Proof transcription in high school geometry: a study of what teachers recognize as normative when students present proofs at the board Dimmel, Justin K.

105 1 p. 71-89
artikel
5 The effects of culture on mathematics lessons: an international comparative study of a collaboratively designed lesson Clivaz, Stéphane

105 1 p. 53-70
artikel
6 What counts as a “good” argument in school?—how teachers grade students’ mathematical arguments Meyer, Michael

105 1 p. 35-51
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland