Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
College developmental math students’ knowledge of the equal sign
Fyfe, Emily R.
104
1
p. 65-85
artikel
2
Dealing with opposing theoretical perspectives: knowledge in structures or knowledge in pieces?
Scheiner, Thorsten
104
1
p. 127-145
artikel
3
Directions of intentionalities in special needs education in mathematics
Bagger, Anette
104
1
p. 41-63
artikel
4
From action to symbols: giving meaning to the symbolic representation of the distributive law in primary school
Maffia, Andrea
104
1
p. 25-40
artikel
5
Pandemic: lessons for today and tomorrow?
Bakker, Arthur
104
1
p. 1-4
artikel
6
Scaling-continuous variation: supporting students’ algebraic reasoning
Ellis, Amy
104
1
p. 87-103
artikel
7
Teacher community for high school mathematics instruction: strengths and challenges
Kim, Yeon
104
1
p. 105-125
artikel
8
Third-graders’ predictive reasoning strategies
Oslington, Gabrielle
104
1
p. 5-24
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland