Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Announcements 2018
100 1 p. 3-6
artikel
2 Book Review: Curricular resources and their classroom implementation: Contributions (and limitations) of a focus on mathematical tasks. Gabriel J. Stylianides (Ed.) (2016) Curricular resources and classroom use. The case of mathematics Gueudet, Ghislaine
2018
100 1 p. 101-108
artikel
3 Book Review: The long story of the history in mathematics education. Kathleen M. Clark, Tinne Hoff Kjeldsen, Sebastian Schorcht, & Constantinos Tzanakis (Eds.) (2018). Mathematics, education and history. Towards a harmonious partnership Furinghetti, Fulvia
2018
100 1 p. 109-116
artikel
4 Does constructing multiple solutions for real-world problems affect self-efficacy? Schukajlow, Stanislaw
2018
100 1 p. 43-60
artikel
5 Editorial Bakker, Arthur
2018
100 1 p. 1-2
artikel
6 Inclusion in mathematics education: an ideology, a way of teaching, or both? Roos, Helena
2018
100 1 p. 25-41
artikel
7 Relationships among prospective secondary mathematics teachers’ skills of attending, interpreting and responding to students’ understanding Sánchez-Matamoros, Gloria
2018
100 1 p. 83-99
artikel
8 Technology-based inquiry in geometry: semantic games through the lens of variation Soldano, Carlotta
2018
100 1 p. 7-23
artikel
9 The empirical law of large numbers and the hospital problem: systematic investigation of the impact of multiple task and person characteristics Weixler, Simon
2018
100 1 p. 61-82
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland