Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Contextualizing inclusion policy: views from Jordanian special education teachers
Benson, Sarah K.
22
3
p. 499-515
artikel
2
English teachers’ identity-agency and curriculum reform policies in the People’s Republic of China (PRC)
Liyanage, Indika
22
3
p. 427-441
artikel
3
From face-to-face to remote evaluation of teacher-education candidates during the COVID-19 pandemic
Goldenberg, Judy
22
3
p. 461-478
artikel
4
Home-based learning during school closure in Singapore: perceptions from the language classrooms
Goh, Hock Huan
22
3
p. 367-387
artikel
5
Student access to technology at home and learning hours during COVID-19 in the U.S
Ogundari, Kolawole
22
3
p. 443-460
artikel
6
Teaching training among rural and urban in-service teachers in central China
Wang, Min
22
3
p. 409-425
artikel
7
The use of blended learning to promote learner-centered pedagogy in elementary math classrooms
Zahedi, Siamack
22
3
p. 389-408
artikel
8
What is the problem and how can we solve it? School authorities’ perceptions of the shortage of teachers in Sweden
Boström, Lena
22
3
p. 479-497
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland