Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Contextualizing inclusion policy: views from Jordanian special education teachers Benson, Sarah K.

22 3 p. 499-515
artikel
2 English teachers’ identity-agency and curriculum reform policies in the People’s Republic of China (PRC) Liyanage, Indika

22 3 p. 427-441
artikel
3 From face-to-face to remote evaluation of teacher-education candidates during the COVID-19 pandemic Goldenberg, Judy

22 3 p. 461-478
artikel
4 Home-based learning during school closure in Singapore: perceptions from the language classrooms Goh, Hock Huan

22 3 p. 367-387
artikel
5 Student access to technology at home and learning hours during COVID-19 in the U.S Ogundari, Kolawole

22 3 p. 443-460
artikel
6 Teaching training among rural and urban in-service teachers in central China Wang, Min

22 3 p. 409-425
artikel
7 The use of blended learning to promote learner-centered pedagogy in elementary math classrooms Zahedi, Siamack

22 3 p. 389-408
artikel
8 What is the problem and how can we solve it? School authorities’ perceptions of the shortage of teachers in Sweden Boström, Lena

22 3 p. 479-497
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland