Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Meta-analysis of the Segmenting Effect Rey, Günter Daniel
2019
31 2 p. 389-419
artikel
2 Cognitive Architecture and Instructional Design: 20 Years Later Sweller, John
2019
31 2 p. 261-292
artikel
3 Cognitive Load as Motivational Cost Feldon, David F.
2019
31 2 p. 319-337
artikel
4 Cognitive Load Theory and Human Movement: Towards an Integrated Model of Working Memory Sepp, Stoo
2019
31 2 p. 293-317
artikel
5 Cognitive Load Theory, Resource Depletion and the Delayed Testing Effect Leahy, Wayne
2019
31 2 p. 457-478
artikel
6 Exploring the Development and Research Focus of Cognitive Load Theory, as Described by Its Founders: Interviewing John Sweller, Fred Paas, and Jeroen van Merriënboer Mavilidi, Myrto F.
2019
31 2 p. 499-508
artikel
7 Four Ways of Considering Emotion in Cognitive Load Theory Plass, Jan L.
2019
31 2 p. 339-359
artikel
8 Gender Imbalance in Instructional Dynamic Versus Static Visualizations: a Meta-analysis Castro-Alonso, Juan C.
2019
31 2 p. 361-387
artikel
9 Mental Effort, Workload, Time on Task, and Certainty: Beyond Linear Models Leppink, Jimmie
2019
31 2 p. 421-438
artikel
10 Special Issue on Cognitive Load Theory: Editorial Ginns, Paul
2019
31 2 p. 255-259
artikel
11 The Variability Effect: When Instructional Variability Is Advantageous Likourezos, Vicki
2019
31 2 p. 479-497
artikel
12 Tracing Enhances Recall and Transfer of Knowledge of the Water Cycle Tang, Michael
2019
31 2 p. 439-455
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland